Небайдужі як відмінна риса мережі АЗК

Небайдужі як відмінна риса мережі АЗК

02.09.2015

Акція для дітей клієнтів проводилася на АЗС мережі «Автотранс»

Акція для дітей клієнтів проводилася на АЗК мережі «Автотранс»

АЗК мережі «Автотранс» знову радують своїх клієнтів. На цей раз з нагоди 1 вересня на провідних об'єктах мережі автовласникам, які приїхали на заправку з дітьми дарували фірмові повітряні кульки. Подібна акція вже проводилася 1 червня цього року і отримала численні позитивні відгуки. Саме тому керівництво підприємства вирішило повторити подібну акцію і приурочити її до Дня знань. Мережа «Автотранс» прагне постійно радувати своїх клієнтів не тільки низменно якісним паливом і лояльною ціновою політикою, але і приємними сюрпризами. Дані подарунки не були прив'язані до якихось додаткових умов, для їх отримання досить було просто приїхати на АЗС, заправитися на будь-яку суму паливом або придбати товари в прилеглих магазинах. Подібні акції, як ця акція для дітей, компанії не переслідують прямі фінансові цілі, а спрямовані на побудову дружніх відносин з клієнтами, що відповідає стратегії роботи з партнерами компанії «Автотранс».

Мережа автозаправок «Автотранс» відома своїми благодійними проектами. Зокрема, цього літа компанія допомогла Гадяцькому дитячому будинку в проведенні ремонту приміщень і придбала кондиціонер для Новосанжарського дитячого будинку-інтернату. У той же час компанія активно підтримує і бере участь в проектах ГО «Команда небайдужих».

У компанії «Автотранс» переконані, що загальне благополуччя будується на діях окремих людей, спільні зусилля яких можливо вирішити будь-які проблеми і виклики. Компанія закликає інші підприємства, організації та простих громадян бути небайдужими до актуальних соціальних проблем і разом крок за кроком наводити порядок в нашій країні.

Поділитися в соц мережах
Інші новини
Програма лояльності