.png)
Холодні смаки для спекотного літа: мілкшейки на Autotrans
Мережа АЗК Autotrans запустила продаж молочних коктейлів у магазинах на заправках. Прочитаєте за 2 хв.
Спекотного літа, коли середня температура вдень не опускається нижче +30 °C, кава та чай не допоможуть втамувати спрагу та освіжитися. А це дуже важливо для водія, де б він не був: у міському заторі в годину-пік чи з рейсом на трасі. Щойно приготовлений прохолодний мілкшейк допоможе набратися сил та гарно перепочити на АЗК Autotrans.
«Напої ми готуємо з завчасно заготованої сировини. Постачальник фасує в одноразовий пакунок мікс складників – молоко та морозиво. Ми їх збиваємо у шейкері та подаємо в одноразовому стакані місткістю 450 мл. Також на вибір клієнта є сиропи: карамель, банан та шоколад, які додаємо безкоштовно», – прокоментував Вадим Тєвіков, начальник відділу реалізації супутніх товарів роздрібної торгівлі мережі АЗК Autotrans.
«Попит на охолоджувальні напої сезонно зростає з початком літа і триває до середини вересня. Ми прагнемо задовольнити попит свої клієнтів і вперше ввели в продаж молочні коктейлі в липні, 2020. З огляду на схвальні відгуки та гарну реалізацію, будемо розширювати перелік магазинів біля АЗК, які реалізують мілкшейки. Молочні коктейлі люблять і дорослі, і діти. В асортименті можна експериментувати скільки завгодно, відкриваючи власні смаки та їх відтінки. Ось чому цей напій так подобається всім, хто любить різноманітність. Крім ніжного смаку і аромату молочний коктейль є відмінним джерелом енергії», – зазначила Світлана Луценко, директор з маркетингу мережі АЗК Autotrans.
Нагадаємо, мережа АЗК Autotrans оновлює підхід до coffee point. Компанія почала встановлювати нові кавомашини профі рівня у магазинах на заправках і запустила авторський бленд арабіки. Спеціально для Autotrans його розробила кав'ярня, що входить до ТОП-50 світу.